Bevara Stockholm

Välkommen till min blogg! Jag är trött på det ständiga hetsbyggandet som pågår i Stockholm och för att inte bara knyta näven i ilska utan faktiskt göra något så startar jag den här bloggen. På så sätt vill jag bilda opinion för att få politikerna att lyssna och få till ett mer sansat byggande med eftertanke som tar hänsyn till Stockholmarna och till staden. Jag ska granska pågående och planerade byggprojekt och skriva mina åsikter om dem.

Eftersom det är val snart så hoppas jag att någon politiker tänker lyssna men jag tänker inte sluta skriva på valdagen utan fortsätta under lång tid framöver. Mina ambitioner är att Stockholmarna ska ta tillbaka sin stad från klåfingriga politiker och jag tänker vara en del av kampen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0